Powered by ZigaForm version 4.5

Alle spillere som ønsker at deltage i turneringer, arrangeret af eller i samarbejde med Dansk Padel Forbund, eller i internationale turneringer arrangeret af et andet forbund under der internationale forbund(padelfip.com), skal have en spillerlicens.

Spillerlicensen anskaffes ved at blive medlem af Dansk Padel Forbund i Setteo.

Du bliver medlem ved at følge nedenstående guide.
For at undgå unødig problemer anbefaler vi at du bruger en computer med chrome browseren.

1. Registrer dig på Setteo ved at klikke på den blå “Register” knap. (Vi anbefaler du bruger en computer, fremfor en telefon eller tablet.).
  2. Når du er registreret på Setteo, søger du efter Dansk Padel Forbunds side eller klikker på dette link.
  3. Computer: Klik på knappen “BECOME A MEMBER”, og udfyld skemaet.
    Mobil: Klik på Options og vælg “BECOME A MEMBER”, og udfyld skemaet.
    Vær opmærksom på at vælge den rigtige medlemstype. Dette gøres i afsnittet “Association membership data“.
  4. I DPF har vi følgende 4 medlemstyper. For alle medlemstyper gælder at man samtidig erhverver en spillerlicens:
    • DPF spillerlicens(Landsholdsspiller). Denne licens er for spillere der er med i landsholdets bruttotrup. Licensen er gratis.
    • DPF spillerlicens(Klubmedlem). Denne licens er for spillere der er medlem af en DPF medlemsklub. Se her hvilke klubber der er medlem. Når du har købt licensen skal DPF godkende din anmodning om klublicens. Det klares typisk samme dag.
      Licensen koster 75 kr.
    • DPF spillerlicens årslicens. Denne licens er for spillere som ikke er medlem af en DPF medlemsklub,
      Køber du denne licens i oktober eller senere på året forlænger vi den automatisk til at også at gælde det efterfølgende år.
      Licensen koster 400 kr.
    • DPF spillerlicens. 1 måned. Denne licens er for spillere som ikke er medlem af en DPF medlemsklub, Licensen laves til en specifikke events(F.eks. Bullpadel Open) og er kun gyldig en kalendermåned.  Denne licens oprettes i en begrænset periode efter behov, når DPF ønsker at promovere en specifik event.
      Licensen koster 100 kr.
  5. Klik på den grønne knap “Request”.
  6. Klik på “Onsite payment” knappen. Du har nu anmodet om medlemskab. DPF skal godkende nogle af medlemstyperne og der kan derfor gå op til en dags tid før din anmodning om spillerlicens bliver godkendt.
  7. Du kan betale betale for licensen via mobilePay på 77505.
  8. Du kan, hvis du ønsker det, downloade din spillerlicens ved at klikker på “My Profile” og “My Documents”

Spørgsmål og svar

1. Når jeg klikker på aktiveringsknappen i emailen får jeg blank skærm.
    Svar: Nogle brugere oplever problemer med internet explorer. Skift til Chrome, så burde problemet være løst
  2. Når jeg klikker på den blå  “register” knap får jeg blank skærm.
  3. Jeg har anmodet om et klub- eller landsholdsspillermedlemskab og har ikke modtaget min licens endnu.
    Svar: Klub- eller landsholdsspillermedlemskab skal godkendes af DPF, da DPF i begge tilfælde skal verificere at spilleren er berettiget til licensen.
  4. Det driller stadig efter at have læst ovenstående.
    Svar: Kontakt DPF her, så hjælper vi dig gerne gennem procesessen.
Luk menu

Kurv