DPF Spillerlicens

Alle spillere som ønsker at deltage i turneringer, arrangeret af eller i samarbejde med Dansk Padel Forbund, eller i internationale turneringer arrangeret af et andet forbund under der internationale forbund(padelfip.com), skal have en spillerlicens.

Spillerlicensen anskaffes ved at blive medlem af Dansk Padel Forbund i Setteo.

Du bliver medlem ved at følge nedenstående guide.
For at undgå unødig problemer anbefaler vi at du bruger en computer med chrome browseren.

1. Registrer dig på Setteo ved at klikke på den blå “Register” knap. (Vi anbefaler du bruger en computer, fremfor en telefon eller tablet.).
  2. Når du er registreret på Setteo, søger du efter Dansk Padel Forbunds side eller klikker på dette link.
  3. Computer: Klik på knappen “BECOME A MEMBER”, og udfyld skemaet.
    Mobil: Klik på Options og vælg “BECOME A MEMBER”, og udfyld skemaet.
  4. Vær opmærksom på at vælge den rigtige medlemstype.
    I DPF har vi følgende 4 medlemstyper. For alle medlemstyper gælder at man samtidig erhverver en spillerlicens:

1. DPF spillerlicens(Landsholdsspiller). Denne licens er for spillere der er med i landsholdets bruttotrup. Licensen er gratis.
    2. DPF spillerlicens(Klubmedlem). Denne licens er for spillere der er medlem af en DPF medlemsklub. Se her hvilke klubber der er medlem. Licensen koster 75 kr.
    3. DPF spillerlicens. Denne licens er for spillere som ikke er medlem af en DPF medlemsklub,
      Licensen koster 400 kr.
    4. DPF spillerlicens. Denne licens er for spillere som ikke er medlem af en DPF medlemsklub, Licensen Laves til en specifikke events(F.eks. Bullpadel Open) og er kun gyldig en kalendermåned.  Denne licens oprettes i en begrænset periode efter behov, når DPF ønsker at promovere en specifik event.
      Licensen koster 150 kr.
  5. Klik på den grønne knap “Request”.
  6. Klik på den gule “Confirm” knap. Du har nu anmodet om medlemskab. DPF skal godkende nogle af medlemstyperne og der kan derfor gå op til en dags tid før din anmodning om spillerlicens bliver godkendt.
  7. Du kan, hvis du ønsker det, downloade din spillerlicens ved at klikker på “My Profile” og “My Documents”

Spørgsmål og svar

1. Når jeg klikker på aktiveringsknappen i emailen får jeg blank skærm.
    Svar: Nogle brugere oplever problemer med internet explorer. Skift til Chrome, så burde problemet være løst
  2. Når jeg klikker på den blå  “register” knap får jeg blank skærm.
  3. Jeg har anmodet om et klub- eller landsholdsspillermedlemskab og har ikke modtaget min licens endnu.
    Svar: Klub- eller landsholdsspillermedlemskab skal godkendes af DPF, da DPF i begge tilfælde skal verificere at spilleren er berettiget til licensen.