Efter utallige gange at have forklaret vores familie, venner og bekendte hvad Padel er, har vi i Dansk Padel Forbund, lavet en dansk video, der illustrerer sporten. Videoen skal vise alle, også udenforstående, hvad padel er. Derfor er videoen lavet af og med spillere på alle niveauer. Videoen viser flotte slag, god teknik, held, mindre flotte slag og især godt humør.

Filmen er produceret under corona-krisen (Maj 2020) og derfor har vi ikke haft fornøjelsen af også at invitere spillerne indenfor i Danmarks mange skønne padelcentre.

Vi håber og tror på, at filmen vil være den første i en lang række af TV-produktioner om Padel i Danmark. Vi håber dog ikke at det er Dansk Padel Forbund der skal producere de kommende filmklip om padelsporten i Danmark. Vi glæder os i stedet til at sports-TV-kanaler og med tiden også vores landsdækkende TV-kanaler vil vise god padel når vi f.eks. afholder DM til efteråret.

Vi håber, at du vil tage godt imod videoen, og det ville være helt fantastisk, hvis den kan medvirke til at vi får endnu flere danskere til både at forstå hvorfor vi er så glade for denne sport, og måske endda giver dem lyst til at spille Padel selv.

Dette indlæg har 1 kommentar

1. Tommy Bay-Hansen

Det er bare super intro video :-))

Super godt arbejde fra alle involverede i Dansk Padelforbund