Managefy version 1.4.3

Vi udvider sekretariatet – igen

Helt som forventet udvikler padelsporten sig uændret i styrke og opbakningen til diverse padelinitiativer under Dansk Padel Forbund er imponerende og støt stigende.

Antallet af turneringsaktive spillere med en spillerlicens er på et år gået fra 6850 ved udgangen af 2022 til 12.000 på nuværende tidspunkt1.

Fra 2021 til 2023 er antallet af pointgivende turneringer vokset fra 37 til en forventning om mere end 500 afviklede turneringer1 inden årets udgang.

En udvikling som Dansk Padel Forbund naturligvis bifalder og er stolte af, og som er et resultat af et fremragende samarbejde med klubber og centre landet over. Det er også et klart udtryk for at padelspillerne bakker op om de mange muligheder de bliver præsenteret for.

De vækstrater vi arbejder med medfører naturligvis et markant større pres på vores administrative del af maskinrummet, så forbundet til enhver tid kan følge med udviklingen.

Med effekt fra d. 1. august 2023 ansatte vi Lars Baes:

Lars har ansvaret for turneringsområdet med alt hvad det indebærer lige fra turneringsgodkendelse til afslutning af de mange individuelle turneringer. Lars har samtidig arbejdet med det store udbudsmateriale, som i skrivende stund er ved at sætte rammen for hele turneringsområdet for 2024. Lars kommer til Dansk Padel Forbund med en stor portion erfaring fra turneringsafvikling i både padel samt tennis.

Lars Baes

Med effekt fra 1. oktober 2023 tilføjer vi to ekstra medarbejdere i sekretariatet:

Søren Heissel ansættes som ansvarlig for udvikling af Carlsberg Nordic Padel League – vores landsdækkende par-liga. Søren skal samtidig have et medansvar for forbundets kommercielle aktiviteter. Søren er i første omgang ansat på deltid med 16 timer om ugen.

Vincent S. Olsen ansættes som Content Manager på fuld tid med ansvar for, via billeder og video, at dække de mange gode padelhistorier, der hver dag fylder billedet internt og eksternt.Vi glæder os meget til at byde velkommen til de nye ansigter og få bragt deres kompetencer i spil til glæde og gavn for alle klubber, centre og ikke mindst spillere.

Vincent S. Olsen
  1. Padels udvikling i Danmark ↩︎