Managefy version 1.4.3

State Outdoor Padel

STATE Outdoor Padel Series er en DPF25 turnering med plads til 10 par som indplaceres i 2 puljer á 5 par, spiller gruppespil og finale mellem gruppevinderne.

• Turneringen er åben for alle, men henvender sig særskilt til let-øvede eller uprøvede turneringsspillere

Alle spillere, der har lyst til at spille en Padelturnering samt er i besiddelse af en dansk spillerlicens kan deltage og dermed prøve kræfter med en turneringsstruktur, møde andre padelspillere, få sine måske første point til den danske rangliste – og opleve den helt specielle atmosfære, der altid er til en turnering.

Turneringen er billig at deltage i – 350 kroner pr. par, og der er STATE drikke inkluderet i prisen under turneringen for alle spillere.

Præmierne er beskedne og består af STATE drikke og en lille fin pokal.

• Turneringen spilles som en “Round Robin” med finale mellem gruppevinderne
  • Alle par er garanteret 4 kampe (bemærk i denne struktur at en kamp i puljen er lig med ét sæt)
  • Alle kampe spilles som bedst af ét sæt, bortset fra finalen, som vil være bedst af tre sæt, hvor et eventuelt tredje sæt vil være en matchtiebreak til 10. Der spilles med no-add (Golden Point)

Klubber og centre kan tilmelde sig her

Andre sider I denne kategori

Tag kontakt

Lasse Vedersø

Turneringsansvarlig

Aktuelle nyheder

Dansk Padel Forbund udvider sekretariatet med to fantastiske ressourcer til gavn for udviklingen af padelsporten. De to stillinger blev . . .