Danmarksmesterskaber

Dansk Padel Forbund udbyder en lang række Danmarksmesterskaber, hvor spillere fra hele landet i forskellige kategorier kæmper om den mest prestigefyldte titel i dansk padel.

Til samtlige individuelle DM-turneringer spilles rækkerne som DPF2000-kategorier. Det betyder, at vinderne af en DM-række altid vinder 2.000 point hver til DPF’s rangliste. Den komplette pointtabel for DPF2000-kategorierne findes her.

Dansk Padel Forbund har streaming-rettighederne til alle DM-rækker. Transmissionerne og streamingen bliver foretaget af Padel Television. I det tilfælde, at Dansk Padel Forbund og/eller Padel Television ikke vælger at transmittere fra den pågældende DM-række, kan det pågældende arrangørcenter selv transmittere og streame fra turneringen, så længe dette ikke kolliderer med DPF’s gældende regler og krav for afvikling.

MesterskabDatoSpillested
DM Senior26.-28. april PadelPadel, Brøndby
DM for veteran mix7. septemberThe Padel Club, Espergærde
DM junior8. septemberMatch Padel, Ballerup
DM for veteraner8.-9. novemberRacket Club, Taastrup
DM senior mix6.-7. decemberPadelWorld, Ikast
DM for medlemsklubber og -centre
Datoer for DM 2024

Lars Baes

Dansk Padel Forbund udvider sekretariatet med to fantastiske ressourcer til gavn for udviklingen af padelsporten. De to stillinger blev . . .