Skal DU afvikle et Danmarksmesterskab i 2022?

Dansk Padel Forbund udbyder igen i 2022 en lang række Danmarksmesterskaber, hvor spillere fra hele landet i forskellige kategorier kæmper om den mest prestigefyldte titel i dansk padel.
Som noget nyt har Dansk Padel Forbund valgt at placere DM for seniorspillere i foråret, hvor det tidligere har været afviklet i december. Dette er en naturlig konsekvens af, at vi med den nye Padel Series har finalestævnet ultimo november og dermed en stor turnering i slutningen af året – og vigtigst af alt, så har vi et ønske om at vores nationale mesterskaber indgår som en
væsentlig del af udtagelsesgrundlaget til landsholdets slutrunder – både i 2022 og de kommende år.
Som man kan se af oversigten, er DM for Senior dog blot ét af vores prestigefyldte mesterskaber.

• 29.april-1.maj: DM for Senior
  • 12.-14.august: DM for Medlemsklubber
  • 9.-10.september: DM for Veteran Mix
  • 11.september: DM Junior
  • 7.-8.oktober: DM Senior Mix
  • 11.-13.november: DM for Veteraner

Vi søger på nuværende tidspunkt padelcentre, som har lyst til, i tæt samarbejde med Dansk Padel Forbund, at afvikle ét eller flere af disse arrangementer.

Vi sørger for deadline for tilmelding af spillere 14 dage inden afvikling af DM, og vi sikrer en endelig turneringsplan senest 10 dage inden eventet afvikles. På dette tidspunkt kan vi dermed sikre en oversigt over det præcise antal baner og banetimer, der skal reserveres til eventet, og padelcentret har dermed mulighed for at frigøre øvrig tid.

Fra DM Senior sender Sport Live direkte fra finalerne – og vi håber generelt i samarbejde med afviklingsstederne at kunne levere live-streaming fra samtlige mesterskaber.

Det ville glæde os, hvis jeres padelcenter har lyst til at byde ind på afviklingen af et eller flere af ovenstående arrangementer, så vi sammen kan skabe de bedst mulige rammer for afviklingen af Danmarksmesterskaberne 2022.

Send venligst en mail til kj@danskpadelforbund.dk senest lørdag 18.marts klokken 12.00 og fortæl os, hvordan betingelserne ville være, hvis vi skulle afvikle nogle af ovenstående Danmarksmesterskaber i jeres center.

Vi vil være interesserede i at høre om nedenstående punkter:

• Pris per banetime (incl moms)
  • Samarbejde omkring goodiebags, sponsorer, præmier
  • Eventuel håndtering af generelle tilskueroplevelser, herunder mulighed for køb af mad og drikke, pladsforhold mv

Dansk Padel Forbund forbeholder sig retten til frit at vælge mellem de indkomne henvendelser ud fra en helhedsbetragtning, som så vidt muligt tager hensyn til geografi, banekapacitet og øvrige rammer.

Har du spørgsmål til ovenstående kan disse rettes til:

DM-ansvarlig Kristoffer Jørgensen – kj@danskpadelforbund.dk