Sig hej til Mads Fuglsang – nyt medlem af bestyrelsen, marketings- og ungdomsudvalg

Mads Fuglsang

Lær forbundet at kende!

Hvad hedder/kaldes du?

Mads Fuglsang (Birdie)

Hvem er du?

Som Turismeøkonom har jeg mange års erfaring med drift og udvikling indenfor Feriehus- Rejse- og Camping branchen. Har god erfaring med bestyrelsesarbejde. Meget sportsinteresserede både aktivt og passivt, spillende træner og formand for mindre fodboldklub, engageret i Odense Padelklub og far til 2 fantastiske børn (15/13)

Hvor bor du?

Odense C, Skibhuskvt.

Hvad laver du i forbundet?

Er fuldstændig overbevist og optimistisk mht. Padel’s udvikling i Danmark. Næstformand, ” blæksprutte”.
Ansvarlig for ungdom og klubudvikling, tillige engageret i sponsor/ marketing og ordensudvalg.

Hvordan opdagede du padel?

På en træningstur syd for Barcelona, opdagede jeg Sporten, senere samme år oplevede jeg VM i Sevilla, hvilket har gjort mig lidt mere ydmyg omkring egne evner. Glæder mig vildt til DPF’s kommende turneringer.
Da jeg kom hjem var jeg solgt.

Hvad laver du når du ikke spiller padel?

Jeg er Carbroker, dvs formidling af køb/salg af biler, campingvogne/sportrejser.
Tovholder for en gruppe passionerede Southampton fans, aktiv i parkinsonforening, elsker god musik.

Hvad er dit favoritslag?

Et sliceloop med topspin og halv skrue.

Hvad ved vi ikke om dig?

Aktiv førstehjælper
Backgammonentusiast
Øl-entusiast
Humor/Humør (FB)

Velkommen til Mads i Dansk Padel Forbund!