Det er nemt at tilmelde et hold til en holdturnering. Før du tilmelder et hold til DPF Padel Ligaen, skal dit hold tilhøre en klub, og klubben skal også være oprettet på RankedIN. Tjek om du kan finde din klub på RankedIN. Kan du ikke det skal den oprettes før du kan associere dit hold til klubben. Dansk Padel Forbund hjælper gerne med dette, men du kan også selv gøre det her ved at klikke på den blå CREATE knap og vælg Organisation/club.

• Du finder holdturneringen på RankedIN
  • Klik på ”Add team”
  • Indtast det holdnavn i er blevet enige om og husk at jeres holdnavn skal have reference til jeres spillested eller klub, og ikke må være ulødigt m.m.
  • Indtast jeres klub som skal være oprettet på RankedIN.
  • Du skal ikke udfylde tilmelding til division. Det klarer turneringsledelsen efter den 15. august 2020 som er deadline for tilmelding til DPF Padel Ligaen
  • Vælg hvilken region jeres hold hører til.
  • Tilføj spillere ved at søge på deres fulde navn. Findes de ikke skal hver enkelt spiller sørge for at oprette sig på RankedIN evt. ved at følge denne guide.
  • Tryk på ”Save” og du er færdig
  • Dit hold er nu oprettet og tilmeldt DPF Padel Ligaen.
  • Send 600,- for deltagelse til Dansk Padel Forbund via MobilePay til 77505, og så hører holdkaptajnen fra Dansk Padel Forbund, så snart programmet for DPF Padel Ligaen er klart den 20. august 2020.