Pressehjørnet

DPF logo med transparent baggrund

Vi hjælper med at finde den gode historie

Dansk Padel Forbunds (DPF) primære virke er at udbrede kendeskabet til padel i Danmark med det langsigtede mål at gøre padel til dansk folkesport.
DPF er den samlende og koordinerende organisation for padel til gavn for klubber og spillere.

I DPF arbejder vi på at assistere journalister og pressen generelt så hurtigt, korrekt og så effektivt som muligt.
DPF arbejder hver dag på at skabe og fastholde en god relation til pressen. Derfor prioriteres henvendelser fra journalister og medier højt, og forbundets frivillige går langt for at hjælpe dem med at komme i mål med en historie.

DPF kommunikerer primært gennem hjemmesiden, sociale medier, pressemeddelelser og nyhedsbreve.

Her finder du fakta om padel og om forbundet, som frit kan benyttes i arbejdet. Søger du at få en kommentar fra forbundet, bedes du henvende dig til sekretariatet som kan kontaktes her. Vi vil altid forsøge at guide dig i den rigtige retning.

Links til relevant materiale:

Præsentation brugt til World Padel Tour 2022, Danish Padel Open

Al vores materiale står til fri og ganske gratis afbenyttelse. Det er dog et krav at der laves en kildehenvisning under ethvert billede eller citat fra Dansk Padel Forbunds frivillige, medarbejdere, hjemmeside og andre medier.

Andre sider I denne kategori

Kristoffer Jørgensen

Sekretariatschef

Aktuelle nyheder

Da gardinerne blev trukket fra i Holstebro i morges, var det med solen som en kærkommen og uventet gæst, . . .
Dansk Padel Forbund ønsker at understøtte danske padelspilleres mulighed for at deltage i internationale turneringer i FIP-regi (Det Internationale . . .