Powered by ZigaForm version 4.5.5

Hej alle padelentusiaster.

Vi er i Dansk Padel Forbund i gang med mange tiltag. Hvis du ikke kan vente, til vi lancerer det hele – eller hvis du bare ikke kan vente til næste gang du skal ud at spille – så kan du jo passende prøve spillet Heroes of Padel til Apple og Android.

Vi kan allerede nu nævne følgende:

1. Der vil blive fastlagt en turneringsstruktur for 2020 i løbet af den kommende weekend, og vi vil få den første dato i kalenderen så snart som muligt. Det bliver helt kanon.
  2. Setteo bliver erstattet af RankedIn fremover. RankedIn er gratis for alle. Spillerlicens, tilmelding og betalinger til turneringer kommer alt sammen til at foregå via platformen. Dermed bliver alt samlet ét sted til gavn for både spillere og arrangører. Mere information omkring køb af licenser og prisstruktur senere.
  3. Vi arbejder på forskellige typer af sponsorer, og håber på at kunne offentliggøre mere om dette snart.

Der vil komme mere detaljerede indlæg om alle ovenstående punkter. Vi håber, I glæder jer lige så meget til det kommende padel-år, som vi gør!