ZigaForm version 6.1.4

Nyt bestyrelsesmedlem i Dansk Padel Forbund

Dansk Padel Forbund har siden etableringen i 2017 udviklet sig rigtig meget.
I de sidste fire år hvor jeg selv har været en del af bestyrelsen har vi udviklet en række produkter for spillerne og vores medlemsforeninger.

Dansk Padel Forbund omsætter i dag for ca. 7.500.000 kroner om året, og har i dag syv ansatte i vores sekretariat. Det er bestyrelsens forventning at Dansk Padel Forbund igen i år øger omsætning, ligesom vi også i år skal udvide vores sekretariat med 1-2 medarbejdere i forbindelse med øget fokus på uddannelsestilbud og bedre muligheder for børn og unge.

Bestyrelsen består i dag af seks padelentusiaster med en bred vifte af kompetencer, og mange års erfaring fra både erhverv- og foreningsliv. Der er i alt syv bestyrelsesposter, og efter generalforsamlingen i 2023 havde vi kun held med at få besat seks pladser. Til den vakante plads i bestyrelsen, bemyndigede generalforsamlingen i 2023, den valgte bestyrelse at finde det sidste bestyrelsesmedlem.

Det er med stor glæde at jeg kan meddele at det er lykkedes os at finde en kandidat i Dan Dahl Rahimian fra det Århusianske padelmiljø. Dan er uddannet advokat i både Danmark og Norge, og arbejder til daglig med rådgivning af klubber, foreninger, atleter og sponsorer.
Du kan læse mere om Dan her.

I takt med at Dansk Padel Forbund oplever stigende efterspørgsel fra samarbejdspartnere på de produkter vi udbyder, giver det rigtig god mening at have en jurist i bestyrelsen. Der er et stigende behov for formalisering af kontrakter med både sponsorer, medarbejdere, padelcentre og klubber m.v., og det er vigtigt at vi som forbund, passer godt på det stærke fællesskab der er skabt på tværs af alle interessenter i padelmiljøet. Det gør vi bedst ved at sikre klare aftaler både internt og eksternt.

Dan Dahl Rahimian overtager den vakant plads pr. 8. februar 2024 og vil være på valg til generalforsamlingen den 7. april 2024 i Odense. Ved samme lejlighed vil jeg gerne benytte chancen til at takke Martin Tillisch for to år i bestyrelsen. Martin har hjulpet bestyrelsen primært med struktur og governance. Det har vi i Martins periode i bestyrelsen fået langt bedre styr på, og derfor har Martin valgt ikke at genopstille til en ny periode.

Tak til Martin og velkommen Dan!