Dansk Padel Forbund har valgt Rankedin som det nye turneringsværktøj. Rankedin bliver også platformen hvor spillerlicens tegnes for fremtiden. Rankedin er ganske gratis at bruge for alle, både klubber, centre og privatpersoner. Vi opfordrer derfor alle der vil lave en turnering til at bruge dette værktøj.

Corona/covid-19

• Alle optjente ranglistepoint fra sidste år rykkes to kvartaler frem. Det vil sige at point optjent i januar 2019 i praksis vil gælde indtil d. 30. juni 2020.
  • Spillerlicenser købt i Rankedin før d. 1. maj 2020 gælder 15 måneder mod de normale 12 måneder.

Rankedin

Rankedin er nemt, lækkert og brugervenligt. Udover at alle, både klubber, centre og privatpersoner, ganske gratis, kan oprette alm. eller ranglisteturneringer er der også nogle fede features som alle helt sikkert kommer til at glæde sig over.
Her kan vi bl.a. nævne:

• Supernem oprettelse af bruger
  • Gratis turneringssoftware for alle. Rankedin understøtter både cup og pulje systemet og alle tænkelige kombinationer af disse.
  • E-referee. Livescore på en kamp direkte fra mobilen.
  • Livecam. Du kan sende live fra kampen med score indlagt fra e-referee.
  • Integreret licenscheck og betaling
  • Videoklip med hjælp til alle nøglefunktioner som login, oprette turneringer, e-referee og livecam mm.

Spillerlicens og ranglistepoint

Vi vil gerne tilbyde at flytte dine optjente ranglistepoint fra sidste sæson til Rankedin. Det forudsætter at du inden d. 1. maj har oprettet en profil og tegnet en spillerlicens i Rankedin.
De “gamle” ranglistepoint flyttes kvartalsvis til Rankedin.

Du kan tegne en spillerlicens på to måder:

1. Du følger ganske enkelt denne guide. Dine ranglistepoints fra Setteo bliver flyttet over i Rankedin.
  2. Du tilmelder dig en turnering senere på året, men mister dine ranglistepoint i setteo.

For begge valg gælder det at hvis du ikke har en gyldig licens får du automatisk en oversigt over hvilke spillerlicenser der findes. Vælg den spillerlicens der passer til dig og betal med det samme. Du kan læse en detaljeret gennemgang af oprettelse af profil og spillerlicens her. Licensen gælder 12 mdr. fra købsdato.

Hvad koster spillerlicensen?

Junior (1-17 år): 50 kr