ZigaForm version 6.1.4

LUNAR LIGAEN – Verdens største holdturnering i padel

Tilmeldingen til forårssæsonen 2024 er nu åben.

Lunar har støttet udviklingen i padelsporten siden efteråret 2020, hvor Lunar Ligaen blev etableret med 39 deltagende hold på landsplan.

Den netop afsluttede sæson talte 904 hold fordelt på den Lunar Ligaen og Lunar 4P (for kvinderne) og har siden sin etablering udviklet sig til verdens største holdturnering i padel. Et perfekt udtryk for hvordan padel har fortsat sin enorme vækst på landsplan.

Kristoffer Jørgensen, Sekretariatschef i Dansk Padel Forbund:

Lunar Ligaen er et af vores absolut vigtigste tilbud på den efterhånden brede vifte af tilbud til landets padelspillere. Lunar Ligaen er designet til at rumme alle niveauer – og klubberne/centrene er rigtig gode til at understøtte aktiviteterne rundt om holdturneringen. Vi er lykkes ret godt med at få både prestige og bredde ind i Lunar Ligaen og vi ser meget frem mod den kommende sæson. Vi har en ambition om at passere de magiske 1.000 hold, hvilket vil sende et stærkt signal om en liga i fortsat vækst

Der er åben for tilmelding frem til 14. januar 2024 – og første mulige spilledato er 1. februar 2024. Der er mulighed for rabat på tilmeldingsgebyret frem til 20.december 2023.

Dansk Padel Forbund hilser alle nye hold velkommen uanset niveau. Der spilles i 11 geografiske regioner, hvilket giver mulighed for at dyste mod andre lokale hold.