tv. Nils og Morten i midtenTobias og Esben og th. Carsten og Daniel.

Første ranglisteturnering i Jylland er slut. Vi fik hilst på en masse nye spillere, og hold da op, de var dygtige.
Finalen i A kategorien blev et lokalopgør mellem Nils Skajaa og Morten Kirk Brødbæk på den ene side af nettet og Tobias Stemann Lau og Esben Hess-Olesen på den anden side. Efter en tæt og spændende 3 sætter kunne Tobias og Esben sige tak for kampen med et lidt større smil på læberne end deres modstandere.
Finalen i B kategorien blev et fynsk opgør mellem Carsten Suh Høi Meier og Daniel Andresen på den ene side af nettet og Christian Nybroe og Janus Hansen på den anden side. Efter blot 2 partier fik Janus desværre en skade og måtte trække sig og kampen var derfor meget hurtigt afgjort med sejr til Carsten og Daniel.

Der skal lyde en stor tak til In Sport for præmier og lån af baner, godt selskab. Vi vender meget gerne tilbage en anden gang.

Vi har endnu en gang arbejdet lidt med formatet for fremtidige turneringer og har denne gang, som tidligere, haft en kategori A hovedturnering og en bonusturnering. Denne gang har bonusturneringen dog, modsat tidligere givet ranglistepoints.

Ranglisten er opdateret og kan ses her
Resultatet af hovedturneringen kan ses her
Resultatet af bonusturneringen kan ses her
Billeder af alle deltagerne kan ses her