Vi bliver i Dansk Padel Forbund ofte spurgt om vi kan hjælpe med at finde de rigtige leverandører af baner, valg af underlag, bookingsystemer og så videre. Vi har valgt ikke at være et forbund der peger på den ene baneleverandør frem for den anden, men vi henviser selvfølgelig gerne til vores sponsorer som leverer baner, ligesom vi på vores hjemmeside har en lang liste med alle de leverandører, der ønsker at komme på listen. Det synes vi er transparent og fair.

Vi har dog en række gode råd, som vi synes er vigtige at tage med i betragtningen, når du bygger baner. En del af disse råd går specifikt på udendørs baner, og de specielle forhold der gælder for dem, men der er også mange generelle betragtninger som selvfølgelig gælder både inden- og udendørs baner. Her taler vi ikke om valg af leverandør, som er vigtigt, vælg en du har tillid til, men omkring de mange andre valg du skal træffe, når du bygger en padelbane.

Du kan læse den fulde artikel og hente det fulde dokument her.