Dansk Padel Forbund deltager naturligvis ved veteran EM i Portugal d. 1. november – 6. november 2021.

Veteranerne har trænet hele året og nu kommer der en bonus i form af en slutrunde – det bliver spændende.

Danmark er med både herre- og dametruppen klar til at deltage og dyste med de andre europæiske padel-lande – og vi kan se frem til op mod 6 holdkampe af højest mulige kvalitet, og vi håber turen giver alle spillerne optimal mulighed for at dyrke deres passion for padel, udbygge vores internationale netværk, og ikke mindst få en masse gode oplevelser der kan styrke fællesskabet og sammenholdet yderligere.

Vores landsholdsansvarlige Lasse Vedersø har, i samråd med holdkaptajnerne; Mikael Thobo og Estelle Dehn-Christoffersen, udtaget følgende spillere:

Damelandsholdet

• Tommy Bay-Hansen
  • Torben Schou

Tour-ansvarlig: Mikael Thobo

Dansk Padel Forbund glæder sig til deltagelsen ved europamesterskaberne og til at sende spillerne af sted og følge deres bestræbelser på at repræsentere Danmark og dansk padel bedst muligt. Forhåbentligt bliver der også tid til at sende billeder, nyheder og resultater hjem til de interesserede.