Fra d. 17-19 september inviterer det europæiske padel forbund ”FEPA” alle de europæiske mestre til at dyste mod hinanden. Fra Danmark sender vi de regerende danmarksmestre Nils Skajaa/Esben Hess-Olesen og Anna Dabrowski/Liv Deleuran-Skjold til Monaco.

Turneringen har, udover at kåre mestrenes mester, også til formål at styrke venskabet mellem spillerne i de deltagende lande. Det skal bidrage til at udvikle padel i Europa.

Liv Deleuran-Skjold

Vi ser frem til at være en del af den internationale padel scene og være gode ansigter der repræsenterer Danmark. Det bliver selvfølgelig også en oplevelse at møde alle de stærke spillere fra de andre europæiske lande. Mon ikke at det kan være med til at bringe flere positive padelhistorier og oplevelser med retur til Danmark

Nu bliver det spændende, om vi får lov at se nogle af de danske spillere via livestream fra center court? Lige meget hvad, så har vi lovet, at vi nok skal følge spillernes mange oplevelser undervejs, helt frem til, at de europæiske mestre bliver udråbt.

Officiel poster