ZigaForm version 7.1.9

Er du den næste frivillige til vores juniorudvalg?

Dansk Padel Forbund (DPF) har nu startet processen med at rekruttere medlemmer til flere udvalg under den junioransvarlige. Disse udvalg vil spille en afgørende rolle i udviklingen af padelsporten i Danmark. To af de mest aktuelle udvalg, vi søger medlemmer til, er juniorudvalget og turneringsudvalget.

Juniorudvalg

Juniorudvalget vil specifikt koncentrere sig om børn og unge i alderen 8-18 år, med det mål at etablere en stærk platform, hvor juniorerne kan konkurrere og udvikle sig som spillere. Der vil også være fokus på talentudvikling og samarbejde med klubber og trænere for at sikre en sammenhængende tilgang til juniorarbejdet. Udvalget vil arbejde på at opkvalificere turneringsstrukturen i samarbejde med turneringsudvalget, og øge deltagelsen blandt juniorer.

Desuden vil der, over tid, også være fokus på at inkludere de 18-25-årige i et udvalg, der kan understøtte deres udvikling og deltagelse i padelsporten.

(Junior) turneringsudvalg

Turneringsudvalget vil få ansvaret for at udvikle og administrere turneringer og begivenheder for juniorer. Formålet er at skabe en solid og bæredygtig turneringsstruktur, der sikrer fair, attraktive og tilgængelige konkurrencer for alle deltagere. Udvalget vil fokusere på at udarbejde en årlig turneringskalender, koordinere aktiviteter på tværs af regioner og udvikle formater, der imødekommer forskellige niveauer og aldersgrupper.

Vi inviterer alle, der brænder for padelsporten og har erfaring inden for disse områder, til at overveje at deltage i et af disse udvalg. Det er en unik mulighed for at bidrage til en stærkere fremtid for padel i Danmark.

Hvis du er interesseret i at høre mere eller ønsker at deltage, er du meget velkommen til at kontakte Junioransvarlig, Maria Rasmussen på junior@danskpadelforbund.dk.

Vi ser frem til at samle engagerede personer, der kan bidrage til vores fælles mål om at styrke padelsporten i Danmark.