Bolde der rammer væggen

18 unge var samlet fra hele landet til 5 timers padel der bragte mange succesoplevelser med sig. De ankom spændte og nysgerrige, og efter det første kvarter fik vores kompetente trænere givet anledning til smil og grin hos alle. Alle fremmødte havde en fælles interesse, at spille padel med ligesindede på deres egen alder. De første 2 timer blev der trænet hårdt på alle 4 baner og efter frokosten som blev indtaget med stor hast, blev alle baner hurtigt besat af de unge og meget ivrige padelspillere.

Dagens finaledeltagere.
Fra venstre: Emil Lilleøre, Valdemar Stærke Danielsen, Magnus Gilberg Kjær, Matthias Hviid

Dagen blev sluttet af med 2 timers Americano turnering hvor der blev spillet i mange forskellige konstellationer. Det var tydeligt at se, hvordan alle spillerne havde udviklet sig gennem dagen, og der var lange og spændende dueller på alle baner. Dagens finale blev spillet med store smil i bedste makkerskab og fairplay stil.
Vi sluttede af med overrækkelse af præmier fra Cartri.dk til første og anden pladsen og Bullpadel gav flotte gavekort til de 2 særlige titler, “dagens fighter” og “dagens makker”. Det blev en helt igennem lærerig og sjov dag på padelbanen.

Glade børn 🙂

Et kæmpe tak til Sparkassen Kronjylland som var hovedsponsor på vores ungdomscamp, lørdag den 31. August i The Padel Club, Slagelse.
Ligeledes tak til The Padel Club for baner, og ikke mindst Bullpadel og Cartri for præmier.
Tusind Tak, Betina Pedersen, Sofus Enrum, Peter Holm-Hansen og Mads Holm-Hansen. Jeres engagement på banerne var til stor glæde for deltagerne. Tak for det!!!

Se alle billederne fra ungdomscamp her

Idéen med eventet var, at give landets unge padelspillere en chance for at spille med ligesindede og give dem muligheden for at danne nye relationer. Dette kan vi trygt sige har været en succes, og vi har fået meldinger om at der allerede nu er planlagt padelkampe mellem deltagerne på kryds og tværs.