Managefy version 1.4.3

DPF Rejsefond

Dansk Padel Forbund ønsker at understøtte danske padelspilleres mulighed for at deltage i internationale turneringer i FIP-regi (Det Internationale Padel forbund) og dermed samle nyttig erfaring, som gerne på både kort og lang sigt skal opgradere Danmarks muligheder for at klare sig bedre internationalt.

Gældende fra 2024 oprettes en rejsefond bestående af 100.000 kr, som udloddes efter ansøgning efter nedenstående kriterier. Puljen er inddelt i 10 udlodninger af 10.000 kr, som skal fungere som et tilskud til udgifter forbundet med international turneringsdeltagelse – eksempelvis rejse- og hotelomkostninger.

Puljen er målrettet til deltagelse i senior-turneringer – dog er juniorer ikke udelukket fra at kunne ansøge. Dette skal dog være til seniordeltagelse og opfyldelse af kriterier sker på lige fod med seniorspillere.

Ansøgningskriterier:

1. Ansøgernes sportslige niveau – der skal være en sportslig berettigelse i en FIP-turnering under deres turneringskategorier fra FIP RISE og opefter.
  2. Ansøgernes udviklingspotentiale – herunder indgår også en vurdering af alder og ambitionsniveau
  3. Ansøgerne har landsholdniveau eller potentiale til at udvikle sig til landsholdsniveau

Ansøgningerne, som sendes til kj@danskpadelforbund.dk, behandles af et udvalg bestående af:

• Kristoffer Jørgensen, Direktør i Dansk Padel Forbund
  • William Menzel, Næstformand i Dansk Padel Forbund
  • Husse Mehmedovic, Landstræner for herrerne Mauri Ariarte, Landstræner for kvinderne