Der er åbent for tilmelding til DPF Padel Ligaen nu. Deadline for tilmelding er 14. marts 2021.

Der er lukket for tilmelding til forårets Padel Liga. Tilmelding til efterårets Padel Liga starter 20. juni 2021.

TTPK 1

Du kan se hvordan du tilmelder dig her.

DPF Padel Liga er en landsdækkende turnering for hold kaldet. Ligaen er opdelt i en divisionsstruktur for hver region.

Dansk Padel Forbund ser DPF Padel Ligaen som en bærende del af den sportslige og sociale udvikling af padel i hele Danmark.

DPF Padel Ligaen afvikles halvårligt med en forårs- og efterårssæson. Ved sæsonafslutning kåres en vinder der får overrakt pokaler efter den afsluttende runde. Perioden vil typisk være:

• Forårssæson: Marts – Juli
  • Efterårssæson: August – December

Et hold i DPF Padel Liga består af minimum 6 spillere. Vi anbefaler dog min. 8 spillere, så holdet ikke er alt for sårbar overfor skader, sygdom og andre afbud.
En holdkamp består af 2×3 kampe mod et af de andre hold fra samme division. Holdsammensætningen skal ændres efter de første 3 kampe, således at de 3 næste kampe ikke identiske med de første 3.

Afhængig af antal tilmeldte hold vil holdene blive inddelt efter region, og dernæst i et antal divisioner. Der er ingen begrænsninger for hvordan et hold kan sammensættes. Det kan være et familiehold, et firmahold, gamle soldaterkammarater, et rent pigehold, et rent herrehold eller et mixhold. Unge kan spille på hold med veteraner. Det vil være dit holds samlede styrke der afgør hvilken division jeres hold spiller i. På den måde omfavner DPF Padel Ligaen både motionister, talenter og elitespillere.

Læs evt. de detaljerede regler for DPF Liga her.

Har du spørgsmål til DPF Padel Ligaen er du velkommen til at kontakte turneringsudvalget på turnering@danskpadelforbund.dk