Intet efterår uden en turnering, eller to, eller måske endda tre 🙂

Dansk Padel Forbund indbyder alle spillere til at deltage i ranglisteturneringen “DPF In Sport Open Efterår 2019”.

Turnering bliver en stor turnering med 7 kategorier. Alle kategorier bliver med rangliste points. Den afholdes lørdag og søndag d. 28-29 september 2019 i både Match Padel Aarhus og Randers. Denne turneringer vil ligesom Sydbank Open blive afviklet med gruppespil og evt. semifinaler og finale. Der vil blive dystet i følgende kategorier:

• Herre A (8 par)
  • Herre B (12 par)
  • Herre C (12 par)
  • Dame A (8 par)
  • Dame B (8 par)
  • Mix A (8 par)
  • Mix B (8 par)

Tilmeldingsfrist er fredag d. 20. september.
Turneringsprogram vil blive sendt til alle deltagere senest tirsdag d. 24. september.

Normalt skal man have en års- eller månedslicens. Det kan man selvfølgelig stadigvæk, og det vil også være den bedste løsning for de spillere der spiller mange turneringer. Denne gang tilbyder vi også en engangsspillerlicens som del af turneringsgebyret.

Deltagerprisen er 225 kr. pr. spiller hvis du allerede har en spillerlicens og 275 kr. inkl. spillerlicens.

Det vil være muligt at stille op i både herre/dame og mix-rækker. Alle deltagende par vil optjene ranglistepoints.

Deltagerprisen dækker:

• Deltagelse i turneringen
  • Spillerlicens hvis man ikke allerede har en.
  • Velkomstgave.
  • Nye bolde til alle kampe
  • Min. 2 betydende kampe.

Tilmelding:

Du kan selv tilmelde dig turneringen i Setteo i kategori Akategori B, eller kategori C og betale deltagerprisen via mobilepay til 77505 inden d. 20 september 2019. Hvis tilmeldingen via Setteo driller kan du også tilmelde dig turneringen via e-mail. Du tilmelder dig og din makker, ved at sende en e-mail til turnering@danskpadelforbund.dk med jeres fulde navn, fødselsdag og år, e-mail og telefonnr.

Tilmelding er først gældende når både registrering i setteo og betaling af deltagergebyr er klaret. Ved afbud senere end 4 dage før turneringsstart opkræves fuld betaling.

Eventuelle spørgsmål sendes til turnering@danskpadelforbund.dk.

DPF In Sport Open efterår 2019 flyer

Under dette stævne vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i dette stævne, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger(som defineret i Databeskyttelsesforordningen).

Dette indlæg har 2 kommentarer

1. Hej DPF,

Fedt med en turnering. Er det muligt at afvikle A-rækken om lørdagen?

Mvh Mads