DANSK PADEL FORBUND UDVIDER SEKRETARIATET

Som en helt naturlig konsekvens af den fortsatte udvikling og vækst i dansk padel har Dansk Padel Forbund valgt at styrke opbygningen af forbundets sekretariat. Per 1. juni er vi glade for at kunne præsentere en ny medarbejder på fuld tid – og det bliver et velkendt ansigt for rigtig mange af jer.

Lasse Vedersø har siden 2019 været en del af bestyrelsen – primært med ansvaret for turneringsudbud, udvikling og afvikling af eksisterende og nye turneringskoncepter. I takt med at driftsopgaverne støt siden 2019 er eksploderet og opgaverne i bestyrelsen dermed også har ændret sig, så var begge parter helt enige om logikken i en overgang fra bestyrelse til sekretariatet.

Kristoffer Jørgensen, Sekretariatschef i Dansk Padel Forbund:

”Vi udvikler os som sport i et heftigt tempo. Flere medlemsklubber, flere spillere og aktører stiller store krav til vores evne til at servicere på et endnu højere niveau. I Lasse får vi tilført en masse nødvendige ressourcer, som med sikkerhed vil gavne kvaliteten i vores udbud generelt. Lasse er en ”arbejdshest” og kan nu fokusere fuldt ud på at udvikle hans helt store passion – nemlig udviklingen af padel som en folkesport som er tilgængeligt for alle på alle niveauer. Jeg ser frem til et fortsat givende samarbejde til glæde for alle med en passion for vores fantastiske
sport”.

Lasse Vedersø:

”Padel er og bliver den sportsgren med størst potentiale – både for elitespillere, breddespillere, klubber og ivrige fans. Det samler folk fra alle mulige idrætsgrene og aktiverer endda folk der ikke tidligere har dyrket idræt i foreninger. Det har jeg selv oplevet både som spiller og senere som en del af bestyrelsen i Dansk Padel Forbund. Jeg glæder mig utroligt meget til at bidrage til den fortsatte udvikling af dansk padel på alle parametre med hovedansvar for Lunar Ligaen, turneringsområdet og STATE Outdoor Padel Series – og til at sparre og arbejde sammen med dygtige kolleger og ildsjæle såvel på som udenfor bane, klub eller center”.

Lasse Vedersø vil primært fortsat have fokus på turneringsudbud og udviklingen af dette område, men vil i høj grad også tage del i den generelle udvikling og sekretariatets generelle driftsopgaver.

Et kæmpe velkommen til Lasse.

En reaktion