Dansk Padel Forbund indgår samarbejde med Hello Padel Academy

Vi er stolte i Dansk Padel Forbund over at kunne annoncere, at vi har indgået et samarbejde med Hello Padel Academy, et internationalt anerkendt padelunivers, som tilbyder en træneruddannelse i meget høj kvalitet. Aftalen træder i kraft juni 2024 og er gældende 4 år frem.

Samarbejdet mellem Dansk Padel Forbund og Hello Padel Academy ser vi som et vigtigt skridt i den rigtige retning i vores mission om at understøtte udviklingen af kompetente trænere rundt omkring i klubber og centre.

Kristoffer Jørgensen, Sekretariatschef i Dansk Padel Forbund:

“Vi er spændte på at tage hul på denne rejse med Hello Padel Academy,” siger Kristoffer Jørgensen, direktør for Dansk Padel Forbund. “Dette samarbejde markerer en opgradering for træneruddannelsen i Danmark, der giver vores trænere kompetencer og ekspertise i verdensklasse til at drive væksten af ​​padel i vores land.”

I Danmark har vi, takket være padelildsjæle, allerede uddannede instruktører, der er klar til at forestå uddannelsen på dansk. Mauri Andrini, administrerende direktør og cheftræner for Hello Padel Academy, vil være ansvarlig for at uddanne og overføre know-how til de danske instruktører, for både at opretholde et højt fagligt niveau og for at optimere på kurserne og uddanne nye instruktører.

Mauri Andrini, administrerende direktør og cheftræner for Hello Padel Academy:

“Vi glæder os rigtig meget til samarbejdet med Dansk Padel Forbund, da vi har et fælles mål om at vækste padelsporten i Danmark. De ser lige som os vigtigheden af at få optimeret på træneruddannelsen, så padeltrænerne har det bedst mulige udgangspunkt til at levere den bedste oplevelse på padelbanen. Da sporten vokser massivt er vi både stolte af og glade for at kunne bidrage til at strukturere den danske uddannelse af padeltrænere, så vi sikrer os, at de der kommer igennem uddannelsen kan levere padelundervisning med kvalitet.”

Læs mere Dansk Padel Forbunds trænerkurser her.

For mere information om dette samarbejde og de kommende træneruddannelser, kontakt venligst Alex Laugesen – al@danskpadelforbund.dk

En reaktion

1. Hej,

Både PadelClub 9000 og Brønderslev er ny opstartet padel foreninger.
    Vi skal begge have uddannet trænere til forskellige niveauer.

Hvad vil i foreslå os?
    Hvad koster det?