PadelGuiden udkom første gang d. 4. oktober 2021 og er Danmarks første rendyrkede padelmagasin. PadelGuiden udgives af Nord Advertising i redaktionelt samarbejde med Dansk Padel Forbund. Magasinet blev udgivet i 15.000 eksemplarer, og der findes forhåbentligt fortsat magasiner i de fleste padelcentre og padelklubber.

Nu er Dansk Padel Forbund og Nord Advertising enige om også at samarbejde om den kommende udgave af PadelGuiden. Den forventes at udkomme efter sommerferien 2022.

”Der kommer en dag, og den kan komme snart, hvor der kommer en rigtig padelpresse. En, der er uafhængig og evner at lave kritisk journalistik uden hensyn særlige interesser, men alene med kærlighed til padelsporten” siger Ole Egholm, formand i Dansk Padel Forbund.

I mellemtiden leverer Dansk Padel Forbund dog fortsat gerne materiale og samarbejde med en spiller som Nord Advertising, der som den første tog risikoen og lavede et magasin, der alene fokuserer på padelsporten.

”Vi har været tilfredse med alting omkring samarbejdet med Nord Advertising, både distribution, design og den redaktionelle hjælp vi fik fra selskabet” siger Ole Egholm, ”og derfor glæder vi os til at se frem til en ny udgave af PadelGuiden. Og hvis Nord Advertising skulle ville øge det redaktionelle indhold yderligere, eller udgive magasinet allerede i foråret 2022, er vi også klar til det, siger Ole Egholm.

PadelGuiden er gratis, og findes i de fleste padelcentre og hos de fleste padelklubber. Du kan også læse hele PadelGuiden elektronisk her.