Managefy version 1.4.3

Dansk Padel Forbund får flere ressourcer

I Danmark oplever padelsporten en fortsat vækst på alle områder og aktivitetsniveauet er støt stigende.
Lunar Ligaen oplever igen massiv tilgang og opbakning, mens der senest er offentliggjort en ny turneringsstruktur med Sportmaster Padel Series i spidsen.
Dette stiller naturligvis øgede krav til såvel klubberne som Dansk Padel Forbund, der stadig drives af frivillige kræfter.

Som et naturligt led i bestræbelserne på fortsat at kunne fremme og udvikle dansk padel til gavn og glæde for klubber og spillere har Dansk Padel Forbund valgt at ansætte Kristoffer Jørgensen i en stilling som udviklingskonsulent.
Kristoffer skal primært understøtte bestyrelsens arbejde på elite- og turneringsområdet samt med forbundets sponsorer. Kristoffer tiltræder allerede d. 1. januar 2022 og vi glæder os utroligt meget til samarbejdet med et hjerte, der banker for padel.

Kristoffer Jørgensen

Kristoffer Jørgensen kommer med en bred erfaring inden for sportens verden med ansættelser i forskellige idrætsgrene. Kristoffer er selv aktiv på padelbanerne og har repræsenteret det danske padellandshold ved både EM og VM.

Kristoffer Jørgensen, Udviklingskonsulent i Dansk Padel Forbund

Padelsporten rummer et enormt potentiale og sporten favner så bredt appellerende til alle aldre og niveauer. Den vækstrejse som padel står over for er rasende interessant at være en del af, og jeg håber at jeg med min erfaring og viden kan bidrage til endnu bedre vilkår for alle aktører – såvel klubber som spillere. Jeg er slet ikke i tvivl om at padel vil blive folkesport i Danmark og jeg vil gerne bidrage til at alle i landet stifter bekendtskab med denne fantastiske sport.

Ole Egholm, Formand i Dansk Padel Forbund

Bestyrelsen har et stort ønske om at holde momentum på de mange gode tiltag og initiativer, som ganske længe har præget padelmiljøet. En udvikling og tendens som heldigvis ikke har nogen udsigter til at aftage i styrke. Ved at bringe flere ressourcer til arbejdet i Dansk Padel Forbund fremmer vi mulighederne for at understøtte denne positive udvikling, og vi vil gerne geare os til fortsat at kunne levere den ønskede service til klubber og spillere landet over

For yderligere information:

Formand i Dansk Padel Forbund, Ole Egholm