Dansk Padel Forbund ansætter to medarbejdere

Dansk Padel Forbund udvider sekretariatet med to fantastiske ressourcer til gavn for udviklingen af padelsporten. De to stillinger blev slået op d. 2. juni, og siden har der været kørt et intensivt ansættelsesforløb.
Vi er stolte af de mange kvalificerede ansøgere, der giver et godt indtryk af interessen for arbejdet med padel generelt.

Junioransvarlig

Fra d. 15. august 2024 tiltræder Maria Rasmussen i positionen som ansvarlig for juniorområdet.
Maria kommer med en solid erfaring fra alle aspekter af padelsporten. Indsigt og erfaring fra turneringsaktiviteter, foreningsliv og instruktørrollen har vægtet højt. Samtidig er Maria en del af den absolutte elite i dansk kvindepadel, og er dermed oplagt til at påbegynde de mange initiativer, som Dansk Padel Forbund ønsker på juniorområdet.

Maria er bosiddende i Hørsholm, men hendes netværk og relationer dækker i forvejen store dele af landet.

Uddannelses- og klubudviklingskonsulent

Fra d. 1. august 2024 tiltræder Lasse Todberg i positionen som uddannelses- og klubudviklings­konsulent.
Lasse er den nordjyske drivkraft bag rigtig meget padel i regionen. Lasse kommer med massiv erfaring fra sit nuværende virke med klubudvikling i DGI-regi på både tennis, badminton og padel.
Lasse har konkret erfaring med etablering og drift af Aalborg Padel, så erfaringerne fra foreningslivet skal bruges til at sætte strøm til udviklingen af de danske klubber rundt om i landet.

Direktør i Dansk Padel Forbund, Kristoffer Jørgensen

”Først og fremmest skal der lyde et varmt velkommen til to nye ansigter i Dansk Padel Forbund. Vi er stolte af at kunne tiltrække to så markante profiler til vores projekt, og jeg glæder mig til at understøtte deres virke til glæde for ungdommen, klubber/centre og vores kommende mange instruktører”

For mere information er du velkommen til at kontakte Kristoffer Jørgensen. kj@danskpadelforbund.dk