Powered by ZigaForm version 4.5

Så er det ved at være tid til Danmarksmesterskabet for herrer, kvinder og mix i både senior og veteraner(45+).
Vi byder derfor igen alle spillere op til fest og en herlig weekend.

Senior og veteran turneringerne afholdes, modsat sidste år to forskellige steder på forskellige datoer.

Senior DM

Sted: The Padel Club, Fabriksvej 6, Slagelse.
Format: Cup for herrer. Puljer med semi- og finale for kvinder og mix. Alle par er garanteret min. 2 kampe.
Dato: Lørdag d. 23. november afvikles herre indledende kampe og kvinde pulje kampe. Søndag d. 24. november afvikles herre og kvinde semi- og finaler og mix. Evt. kvalifikation bliver fredag d. 22. november.
Tilmelding: Senest søndag d. 16. november direkte i Setteo. Tilmeld dig her eller via mail til turnering@danskpadelforbund.dk.
Deltagergebyr: 400 kr. pr. par + evt. spillerlicens til 50 kr pr. spiller. Deltagergebyret inkluderer nye bolde til hver kamp og indskrivningsgave fra Bullpadel m.fl.

Veteran DM

Sted: Ballerup Indoor Club, Telegrafvej 6, 2750 Ballerup
Format: Puljer med semi- og finale for herrer, kvinder og mix. Alle par er garanteret min. 3 kampe. 1 sæt i puljerne, 2 sæt + match tiebreak i semifinalerne og 3 sæt i finalen.
Dato: Lørdag d. 30. november afvikles herre- og kvindekategorierne som spilles færdigt samme dag med præmieoverrækkelse ca. kl. 16. Søndag d. 1. december afvikles mix fra kl. 13 og forventes færdig ca. kl. 17. Evt. kvalifikation bliver fredag d. 29. november.
Tilmelding: Senest søndag d. 10. november via mail til Lasse Vedersø og Ole Egholm ole@pose.dk eller sms til 2095 6085.
Deltagergebyr: 400 kr. pr. par + evt. spillerlicens til 50 kr pr. spiller. Deltagergebyret inkluderer nye bolde til hver kamp, dog min. 2 sæt. og indskrivningsgave.

Kravene for at deltage er:

• Gyldig dansk spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Læs mere om spillerlicensen her.
  • Dansk statsborger. Dette kan deltagerene blive bedt om at dokumentere ved at fremvise gyldigt dansk pas.

Eventuelle spørgsmål sendes til turnering@danskpadelforbund.dk.

Under denne turnering vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i denne turnering, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger(som defineret i Databeskyttelsesforordningen).