Managefy version 1.4.3

Danmark spiller VM i Doha, Qatar d. 15-20 nov. 2021

Padellandsholdet til VM 2021 i Doha, Qatar

Dansk Padel Forbund ser virkelig frem til at se spillerne løfte sig yderligere på den store internationale padelscene – og til at hjemtage erfaringerne herfra til de danske arenaer, og derved lægge yderligere lag på den i forvejen rivende udvikling vi gennemgår i denne tid.

Danmark er med både herre- og dametruppen sikret direkte kvalifikation og dermed kan de udvalgte spillere se frem til mindst 6 holdkampe af højeste kvalitet, og vi håber turen giver alle spillerne optimal mulighed for at samle en god portion international erfaring, udbygge vores internationale netværk, og ikke mindst få en masse gode oplevelser der kan styrke fællesskabet og sammenholdet yderligere.

Dansk Padel Forbund glæder sig til deltagelsen ved verdensmesterskaberne og til at sende spillerne af sted og følge deres bestræbelser på at repræsentere Danmark og dansk padel bedst muligt. Vi vil hver dag sørge for at sende nyheder og resultater hjem fra Doha.

Dansk Padel Forbund glæder sig til en usædvanlig spændende sportsuge med 15 andre af verdens bedste padelnationer. De 15 andre lande er Argentina, Brasilien, Uruguay, Chile, Paraguay, USA, Mexico, Spanien, Frankrig, Belgien, Italien, Storbritannien og Tyskland. For herrer er det endvidere Polen og for kvinder endvidere Holland. Endelig tilkommer ét land i kvalifikation fra enten Japan, Iran, Egypten, samt, for herrerne, også Qatar eller Senegal.

Damelandsholdet til VM i Qatar 2021

• Gitte Haxen
  • Julia Isabella Wiese
  • Line Irby Nørregaard
  • Maria Rasmussen
  • Mie Skov
  • Nicoline Pihl
  • Siw Domela
  • Trine Bassett

Herrelandsholdet til VM i Qatar 2021

• Emil Domela
  • Esben Hess-Olesen
  • Kristoffer Jørgensen
  • Mads Elholm
  • Mads Laudrup
  • Marc Andreas Møller
  • Martin Monrad
  • Tobias Galskov

Dansk Padel Forbund stiller også stærkt op med hele 7 officials, som ses nedenfor:

Herrelandsholdet: Træner: Husse Mehmedovic. Assistenttræner Albert Company Bolos.

Damelandsholdet: Træner Søren Ørding. Assistenttræner og fysioterapeut Marianne Rasmussen

Fra Dansk Padel Forbund deltager Lasse Vedersø (turneringsansvarlig) og Ole Egholm (formand), ligesom vi har inviteret Frederik Sangill som fotograf.