Disse leverandører sælger og opstiller baner i Danmark:

Navn Kontakt Leverandørens beskrivelse
Unisport.com Tel.: 3073 6556
E-mail: Klik her
Web: www.unisport.com
Enrum Sporting Tel.: Gustav: 2826 4327
Tel.: Sofus: 2992 2784
Web: www.padeludstyr.dk
Enrum Sporting arbejder tæt sammen med Manza Sport i Spanien. Sammen tilbyder vi baner, der er særligt tilpasset det danske klima. Vi anbefaler typisk Manza Sport Plus banen til danske klubber (og andre købere af padelbaner). Se mere her. Ring eller skriv gerne til os for en snak om padel.
Padelsport.dk Tel.: 2871 5450
Web: www.padelsport.dk
Vores schweiziske partner “Swisspadelpro“, fabrikerer panorama, mobile og overdækkede padelbaner, i certificeret C3 varmgalvaniseret stål, som er et must til det danske klima.
Det giver minimal vedligeholdelse og mange års levetid uden rust.
Priser direkte fra fabrikanten. Montage, bundopbygning og underlag laves i samarbejde med “NKI“.  Alle vores baner følger selvfølgelig danske og internationale standarder.
ViMartin Tel.: 72681071
Web: www.vimartin.dk
ViMartin er en dansk virksomhed, der er eksperter i at designe og opføre padel-baner i højeste kvalitet. Vores montører har 15 års erfaring med installering af padelbaner i Spanien. Rammekonstruktionen på vores baner består af aluminium, og fås i mange forskellige farver. Ring til os for at høre hvilke muligheder vi tilbyder.
Tiebreak International ApS Tel.: 28140811
Web: www.padeltotal.dk
www.tiebreakinternational.com
Tiebreak International tilbyder i samarbejde med det svenske firma, Trafik og Fritid helhedskonceptet PadelTotal. Så uanset om I blot søger en baneleverandør eller en totalløsning indeholdende markarbejde, bookingsystem, belysning, lydsystem samt online markedsførring – er I meget velkomne til, at drage nytte af vores viden og erfaring, som den førende padelleverandør i Norden.
MAGIBAY IVS Tel.: 2796 8419
Web: www.magibay.com
Hos MAGIBAY er kvalitet nøglen – både hvad angår vores produkter og samarbejdet med vores forretningspartnere. Vores værdier er forankret i hæderlighed, ansvarlighed og grundighed. MAGIBAY leverer udelukkede baner fra Italian Padel, som med en stærk industrikultur koblet med stor teknisk kompetence gør virksomheden unik på markedet. Siden 2016 har Italian Padel opsat mere end 130 baner og modtaget ros fra spillere og trænere fra hele verden, hvilket vidner om deres professionalisme og kvalitet.
MAGIBAY er desuden officiel samarbejdspartner med Dansk Tennis Forbund omkring padel.
Play Maker Sports ApS Tel.: 40141120
E-mail:  Klik her
Web: www.playmaker.eu
Play Maker Sports ApS har 30 års erfaring med anlæg af belægninger til tennis og er anbefalet af DTF i den henseende.
Vores PadelCourt er egnet til alle spillere – motion- og turneringsspillere.Underlaget ude er kunstgræs eller grus og inde (kunstgræs og grus giver dårligt indeklima) er, vores Davis Cup underlag med 60% shockabsorption og en holdbarhed på mindst 10-15 år, vores foretrukne underlag.
TRESS Sport og Leg AS Tel.: 8652 2200
Web: www.tress.dk
A-Sport A/S Lars Snedker
Tel.: 2113 3226
E-mail: klik her
Web: www.a-sport.dk
I A-Sport kan vi hjælpe jer med, at realisere jeres padel projekt. Vi hjælper med alt fra første idé, til fremtidig service af banen. Kort sagt, kan vi være jeres partner, i alle aspekter af projektet.
Vi står udover opførelse af selve banen, gerne for anlægsarbejdet og fundamentering, etablering af overdækning, hjælp til indhentning af tilladelser og ansøgning om midler.
Derudover kan vi selvfølgelig levere ketcher, bolde og andet løsudstyr.
Vi står gerne for hele processen!
Uno-Uniqa Group A/S
Vordingborgvej 35
4600 Køge
Bjørn Christensen
Tel.: 3055 9952
E-mail: klik her
Web: www.uniqa.dk
Uno-Uniqa har stor fokus på Padel. Med en af Spaniens bedste leverandører i ryggen, står vi klar til at hjælpe jer med projektering og anlæg af Padel anlæg såvel ude som inde.
Vi er desuden selv aktive Padelspillere – den begejstring vi har for sporten, ønsker vi skal danne grundlag for at lave baner sammen med jer.
Trafik & Fritid / SportAlt.dk
Lunderskovvej 7
6600 Vejen
SportAlt.dk / Trafik & Fritid
Mail: Klik her
Web: www.sportalt.dk/
Trafik & Fritid / SportAlt.dk formidler i samarbejde med tyske Kübler Sport, spansk produceret Padelbaner med smarte og individuelle funktionsløsninger, efter ønsker og behov.
Padelbanerne kan benyttes af alle og vi tilbyder 3 typer; Padel Court Classic,  Padel Court Pro samt Padel Court Panorama. Kontakt os gerne for at høre hvad vi kan gøre for dig i din kommune.
Ansvarsfraskrivelse: Ovenstående beskrivelser er leverandørens egne beskrivelser af deres firma og leverancer. DPF tager intet ansvar for de ovenstående oplysninger.

Leverer du også padelbaner og vil I gerne med på listen? Så kontakt os her.

Luk menu