Åbent webinar om Lunar Ligaerne

Kære spillere, kaptajner, klubber, centre og andre interesserede

Dansk Padel Forbund vil gerne præsentere jer for Lunar Ligaen & Lunar Ligaen 4P og afholder derfor et webinar især omkring kommunikation, kaptajnens rolle, kampafvikling, spillerlicenser, regler og andre gode ting at vide – inden du spiller.

Vi afholder webinar torsdag d. 2. februar 2023 kl 19.30-21.00 og du kan tilmelde dig HER

Dagens program er i grove træk således:

• Velkomst
  • Struktur og setup 2023
  • Programlægning/Kampafvikling
  • Holdkaptajnens rolle
  • Matchprotokol/Spillerlicenser
  • FinalFour, Oprykningsspil, Divisions- og SerieSlutspil

Vi håber at rigtig mange spillere og kaptajner har lyst til at deltage, så vi kan komme rigtig godt fra start med Lunar Ligaerne i 2023, hvor intet mindre end 677 hold har meldt sig klar til at spille.

Med venlig hilsen,

Dansk Padel Forbund

12 Responses

1. Hej Cecilie

Linket virker fint for alle andre, har du mulighed for at prøve med en anden browser?

Mvh, Lasse

1. Hej Lasse, er det muligt at få en mail med linket til optagelsen når webinaret er slut?
    Jeg skal spille padel på tidspunktet for webinaret desværre Og jeg har virkelig brug for hjælp til Rankedin og info omkring alting På forhånd tusinde tak.
    Bedste hilsner
    Majbritt

1. Hej Majbritt

Der kommer ikke nogen mail til dig efterfølgende, men webinaret optages og kan tilgås fra vores hjemmeside 🙂