Managefy version 1.4.3

Turneringssoftware

Dansk Padel Forbund har valgt Rankedin som sit turneringsværktøj. Rankedin bliver også platformen hvor spillerlicens tegnes for fremtiden. Rankedin er ganske gratis at bruge for alle, både klubber, centre og privatpersoner. Vi opfordrer derfor alle der vil lave en turnering til at bruge dette værktøj.

Rankedin er nemt, lækkert og brugervenligt. Udover at det er ganske gratis at bruge er der også nogle fede features som alle helt sikkert kommer til at glæde sig over.
Her kan vi bl.a. nævne:

• Supernem oprettelse af bruger
  • Gratis for alle.
  • Understøtter både cup, pulje og monrad systemerne og alle tænkelige kombinationer af disse.
  • Det meget populære padelformat “Americano” er også understøttet, og er supernem at sætte op.
  • Holdtunering eller liga med divisioner på klub, regionalt eller landsplan.
  • Egen rangliste for klubben
  • E-referee. Livescore på en kamp direkte fra mobilen.
  • Livecam. Du kan sende live fra kampen med score indlagt fra e-referee.
  • Integreret licenscheck og betaling.
  • Live support for alle brugere mellem 8 – 20 alle dage. Ofte svarer de også udenfor “åbningstiden”.
  • Hjælp til brugerne i form af videoklip med hjælp til alle nøglefunktioner som login, oprette turneringer, e-referee og livecam mm. og chat funktion med en support der typisk svarer indenfor få minutter.
  • Alle kan lave en almindelig eller ranglisteturnering. Der er hjælp til seedning, grafisk hjælp til at lave turneringsplan og rigtigt mange turneringsformater er understøttet “out-of-the-box”. Resten kan laves manuelt.

Du kan enten selv oprette din klub eller turnering eller bede DPF om hjælp til. Vi hjælper gerne.

Læs evt. hvordan du opretter din profil og køber en spillerlicens her.

Andre sider I denne kategori

Tag kontakt

Christian Nybroe

Kasserer og IT

Aktuelle nyheder

Da gardinerne blev trukket fra i Holstebro i morges, var det med solen som en kærkommen og uventet gæst, . . .
Dansk Padel Forbund ønsker at understøtte danske padelspilleres mulighed for at deltage i internationale turneringer i FIP-regi (Det Internationale . . .