Dansk Padel Forbund indbyder alle spillere i Danmark til at deltage i “Sydbank Open 2019”.

Turnering bliver den første udendørs ranglisteturnering i Danmark. Den afholdes lørdag og søndag d. 25-26 maj 2019 i både Vester Skerninge Tennis Klub og Tåsinge Tennis og Padel Klub. Modsat tidligere turneringer vil alle kategorier blive afviklet med gruppespil og evt. semifinaler og finale. Der vil blive dystet i følgende kategorier:

• Herre A (8-12 par)
  • Herre B (16 par)
  • Dame A (4-8 par)
  • Dame B (8-12 par)

B kategori afvikles lørdag kl. 9-19, dog med semifinaler og finale om søndagen.
A kategori afvikles kun søndag kl. 9-19.

Turneringsprogram vil blive sendt til alle deltagere senest tirsdag d. 21 maj.

Deltagerprisen er sølle 125 kr. pr. spiller. Det er kun muligt at stille op i én række. Alle deltagende par vil optjene ranglistepoints.

Lørdag d. 25 maj er der Svendborg Sports og kulturfestival. Der kommer til at ske en masse i Svendborg. Læs mere om “SPULT” her. Lav en familietur ud af det og besøg hyggelige Svendborg og se Valdemars slot. Mere information følger senere. Vi har lavet følgende rabataftaler med lokale erhvervsdrivende:

• Svendborgsund Camping: 30 % rabat på både campingpladser og hytter.
  • Carlsberg Camping: 10 % på hytter og 15 % på egen campingvogn eller telt.
  • Svendborgsund Bryghus giver smagsprøver og sælger af egen produktion og Konnerup chokolade som de forhandler.

Deltagerprisen dækker:

• Deltagelse i turneringen
  • Sandwich de dage du spiller.
  • Goodiebag med ting fra Sydbank, Rema 1000 og Bullpadel.
  • Nye bolde til alle kampe
  • Min. 2 kampe.

Tilmelding:

Via Setteo i kategori A eller kategori B og betaling af deltagerprisen med mobilepay til 77505 inden d. 19 maj 2019.
Tilmelding er først gældende når både registrering i setteo og betaling af deltagergebyr er registreret. Ved afbud senere end 48 timer før turneringsstart opkræves fuld betaling.

Alle deltagere skal have en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Læs mere om spillerlicensen her

Eventuelle spørgsmål sendes til *protected email*.

DPF Sydbank Open flyer

Under dette stævne vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i dette stævne, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger(som defineret i Databeskyttelsesforordningen).