Diego Andrés Suárez González og Francisco Javier Beloqui Blanco kommer til Ballerup Indoor club d. 18 marts 2018.

Diego Har spillet i adskillige år og har bl.a. været nummer 1 i Chile i 4 sæsoner. Han lever i dag af at være træner, og er træner for nogle af de bedste junior- og seniorspillere i Spanien. Han er f.eks. Teknisk/Taktisk træner for Pedro Alonso-Martínez og Francisco og fysisk træner for Carlos Daniel Gutiérrez og Cristian Gutierrez
Francisco har spillet på WPT til og med 2016(Doubles ranking nr. 28). Han er nu begyndt at læse på universitetet i Madrid. Han repræsenterer Adidas(Allforpadel.com) til alle nationale mesterskaber og events i Madrid.

De vil i samarbejde med DPF og ProWorkout stå for en 1 dags padelcamp  hvor der vil være mulighed for følgende:

• 4 timers undervisningssession inkl. frokost, drikkevarer og t-shirt. Max. 8 pers.
  • Personlig træningstime med Diego og Francisco for 1 eller 2 personer
  • Booke en kamp mod Diego og Francisco

Du kan læse meget mere om arrangementet  her Padelcamp i Ballerup Indoor 18-03-2018

Har du en padelbane og lyst til et lignende arrangement eller vil du gerne hjælpe padel på vej i Danmark som sponsor, så kontakt os. Vi brænder for padel og ønsker at udbrede sporten til hele Danmark.