Organisationsændring

Bestyrelsen i Dansk Padel Forbund har med glæde fulgt udviklingen siden etableringen af forbundets sekretariat, hvor de første små skridt blev taget i januar 2022 ved den første strategiske ansættelse på konsulentbasis – og dermed første skridt fra arbejdende bestyrelse til en adskilt bestyrelse og drift.

1. april 2022 fulgte den første fuldtidsansættelse, da Kristoffer Jørgensen blev ansat i funktionen som Sekretariatschef med fokus på at strukturere forbundets aktiviteter og samtidig i rette tempo opbygge fremtidens sekretariat, således at Dansk Padel Forbund fortsat kunne imødekomme sportens store efterspørgsel.

Forbundets sekretariat tæller i dag syv medarbejdere og såvel bestyrelse som sekretariat er meget bevidste om tilpasningen af ressourcer – tendensen er fortsat den samme – væksten af nye spillere og aktiviteter fortsætter.

Søren Heissel blev 1. oktober 2023 ansat med ansvar for Carlsberg Nordic Padel League samt forbundets kommercielle område. Vi kan nu med glæde meddele, at Søren opgrades fra 16 timer om ugen til fuld tid pr. 1. januar.

Kristoffer Jørgensen:
Søren har allerede i sin korte tid i Dansk Padel Forbund haft en yderst positiv betydning for vores samlede virke. Søren bliver en vigtig brik i vores bestræbelser på at vækste på det kommercielle område, og jeg er meget tilfreds med at vi har mulighed for at have Søren med ombord på fuld tid“.

Bestyrelsen har ligeledes besluttet, at Sekretariatschef Kristoffer Jørgensen pr. 1. januar 2024 får titel af direktør for Dansk Padel Forbund.

Formand i Dansk Padel Forbund, Frederik Bentler:
”For bestyrelsen er det en naturlig udvikling med en organisationsændring, da det arbejde og ansvar som i dagligdagen varetages af Kristoffer passer bedre til den kommende stillingsbetegnelse og blot er et udtryk for den enorme vækst og konstante forandring vores vidunderlige sport giver os. Der er langt mere fokus i dag på strategi,ledelse og politisk fokus og derfor vælger vi nu at ændre titlen til noget mere retvisende”.