Dropshot Danish Open 2019

Dropshot og ProPadel CPH indbyder, i samarbejde med Dansk Padel Forbund, alle spillere i Danmark til at deltage i “Dropshot Danish Open 2019”.

Denne gang bliver der følgende kategorier:

Turnering er en ranglisteturnering som afholdes fredag, lørdag og søndag d. 22-24 marts 2019 i ProPadel CPH, Kattegatvej 6, Nordhavn.

• Kvinde senior (12 par). d. 23 marts kl. 9 til d. 24 marts kl. 17. Tilmeld dig her.
  • Herre senior kategori A  (16 par ). d. 23 marts kl. 9 til d. 24 marts kl. 17. Tilmeld dig her.
  • Herre senior kategori B (16 par ). d. 22 marts kl. 17 til d. 23 marts kl. 16. Tilmeld dig her.

Arrangørerne har 4 wild cards i hver herrerække og 3 i kvinderækken. Disse uddeles bl.a. til kvalificerede par i Sverige, Norge og Baltikum.

Deltagergebyret dækker:

• Tilmelding og deltagelse i turneringen
  • Min. 2 kampe
  • Indskrivningsgave
  • Mad fra Løgismose/Meyers, sodavand fra State, nødder, lakridspiber fra Cloetta og energibar fra RationIndskrivningsgave
  • Nye bolde til alle kampe

Tilmelding*:

Deltagerprisen er 250 kr. pr. spiller som betales til Propadel via mobilepay til 32496.
Tilmelding skal ske senest d. 11 marts 2019. Tilmelding forudsætter at du er oprettet i Setteo og har købt en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Du kan læse mere om spillerlicensen her.
Det er kun muligt at stille op i én række og deltagelse accepteres efter ranglisteplacering, og dernæst efter “først til mølle” princippet. Ved flere tilmeldte i Herre A vil de lavest rangerende par blive placeret i Herre B.

* Tilmelding er først gældende når både registrering i setteo og betaling af deltagerprisen er registreret.

Eventuelle spørgsmål sendes til  moc.1558388753liamg1558388753@hpcl1558388753edapo1558388753rP1558388753

DPF Dropshot Danish Open Flyer
DPF Dropshot Danish Open kampprogram

Under dette stævne vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i dette stævne, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger(som defineret i Databeskyttelsesforordningen).