DPF In Sport Open 2019

Dansk Padel Forbund indbyder alle spillere i Danmark til at deltage i “DPF In Sport Open”.

Deltagerprisen er 250 kr. pr. spiller opdelt i et tilmeldingsgebyr på 100 kr.  som betales ved tilmelding og et turneringsgebyr på 150 kr. der betales efter evt. kvalifikation eller ved ankomst.

Turnering er en ranglisteturnering som afholdes lørdag og søndag d. 2-3 februar 2019 i Match padel tennis Aarhus, Sindalsvej 2, 8240 Risskov. (Fredag kan blive taget i brug ved mange tilmeldte par )

Tilmelding senest d. 25 januar 2019. Du kan tilmelde dig her.  Tilmelding forudsætter at du er oprettet i Setteo og har købt en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Du kan læse mere om spillerlicensen her.

Med Bullpadel Open 2018 og DM 2018 som erfaringsgrundlag arbejder vi videre med det fremtidige format for DPF turneringer.
Denne gang bliver der følgende kategorier:

• Kvinde senior (8 par )
  • Herre senior kategori A  (16 par )
  • Herre senior kategori B (8 par )
  • Herre veteran 45+ (12 par – kun søndag)

OBS: I tilfælde af at der er flere tilmeldte par end det angivne antal i kategorierne, afholdes der kvalifikationskampe fredag d. 1. februar fra kl. 17.00. Man kan kun være tilmeldt i en kategori.

Tilmeldingsgebyr på 100 kr. pr. spiller. Tilmeldingsgebyret dækker:

• Tilmelding
  • Deltagelse i evt. kvalifikation
  • Indskrivningsgave
  • Nye bolde til alle kampe

Turneringsgebyr på 150 kr. pr. spiller. Turneringsgebyret skal betales hvis man deltager direkte i turnering eller efter en evt. kvalifikation. Turneringsgebyret dækker:

• Deltagelse i turneringen
  • Min. 2 kampe
  • Nye bolde til alle kampe

Tilmelding*:

Via Setteo og ved betaling af 100 kr. pr. spiller med mobilepay til 77505 inden d. 25 januar 2019.

* Tilmelding er først gældende når både registrering i setteo og betaling af tilmeldingsgebyr er registreret.

Alle deltagere skal :

• Have en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Læs mere om spillerlicensen her

Eventuelle spørgsmål sendes til turnering@danskpadelforbund.dk.

DPF In Sport Open Flyer

Under dette stævne vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i dette stævne, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger (som defineret i Databeskyttelsesforordningen).