Managefy version 1.4.3

Danmarksmesterskab 2018

Dansk Padel Forbund indbyder alle spillere til at deltage i Danmarksmesterskabet i padel.

Så er det tid til Danmarksmesterskabet i padel 2018 for herrer og kvinder.

Turnering afholdes lørdag og søndag d. 1-2 december 2018 i Ballerup Indoor Club. Telegrafvej 6, Ballerup.

Alle par er garanteret 2 kampe.

Tilmelding senest d. 24 november 2018. Du kan tilmelde dig turneringen her.  Tilmelding forudsætter at du er oprettet i Setteo og har købt en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Du kan læse mere om spillerlicensen her.

Med sidste turnering, Bullpadel Open 2018, i som erfaringsgrundlag arbejder vi videre med det fremtidige format for DPF turneringer. De sidste detaljer er endnu ikke plads, så mere information senere.
Denne gang bliver der følgende kategorier:

• Kvinde senior
  • Herre senior
  • Herre senior 45+
  • Mix

Tilmeld dig derfor med det samme.

Deltagergebyret er på 225 kr. pr. spiller. Deltagergebyret dækker:

• Deltagelse i turneringen
  • Nye bolde til hver kamp
  • Indskrivningsgave fra Bullpadel til alle deltagere

Alle deltagere skal :

• Have en spillerlicens udstedt af Dansk Padel Forbund. Læs mere om spillerlicensen her.
  • Være dansk statsborger. Dette kan deltagerene blive bedt om at dokumentere ved et fremvise gyldigt  dansk pas.

Eventuelle spørgsmål sendes til turnering@danskpadelforbund.dk.

Under dette stævne vil der blive taget billeder. Materialet vil blive anvendt på vores hjemmeside, Facebook og evt. sendt til trykte medier som aviser ol.
Rent legalt betyder det: Ved at deltage i dette stævne, hvad enten det er som spiller, træner, tilskuer eller andet, giver De Deres samtykke til, at arrangøren kan tage, videregive og modtage billeder af Dem, uden at nogen parter kompenseres herfor. Arrangøren har ret til at offentliggøre optaget materiale selv eller gennem en tredjepart. Optagelserne forventes at være af en karakter, som ikke vil indeholde følsomme personoplysninger (som defineret i Databeskyttelsesforordningen).