Baneleverandører

Disse leverandører sælger og opstiller baner i Danmark:

Navn Kontakt Leverandørens beskrivelse
Unisport.com Tel.: 3073 6556
E-mail: tommy.bay-hansen@unisport.com
Web: www.unisport.com
Enrum Sporting Tel.: Gustav: 2826 4327
Tel.: Sofus: 2992 2784
E-mail: Enrumsporting@outlook.dk
Web: www.padeludstyr.dk
Enrum Sporting arbejder tæt sammen med Manza Sport i Spanien. Sammen tilbyder vi baner, der er særligt tilpasset det danske klima. Vi anbefaler typisk Manza Sport Plus banen til danske klubber (og andre købere af padelbaner). Se mere her. Ring eller skriv gerne til os for en snak om padel.
Padelsport.dk Tel.: 2871 5450
E-mail: mail@padelsport.dk
Web: www.padelsport.dk
Vores schweiziske partner “Swisspadelpro“, fabrikerer panorama, mobile og overdækkede padelbaner, i certificeret C3 varmgalvanisering stål, som er et must til det danske klima.
Det giver minimal vedligeholdelse og mange års levetid uden rust.
Priser direkte fra fabrikanten. Montage, bundopbygning og underlag laves i samarbejde med “NKI“.  Alle vores baner følger selvfølgelig danske og internationale standarder.
TRESS Sport og Leg AS Tel.: 8652 2200
E-mail: tress@tress.dk
Web: www.tress.dk
ViMartin Tel.: 72681071
E-mail: vimartin@vimartin.dk
Web: www.vimartin.dk
ViMartin er en dansk virksomhed, der er eksperter i at designe og opføre padel-baner i højeste kvalitet. Vores montører har 15 års erfaring med installering af padelbaner i Spanien. Rammekonstruktionen på vores baner består af aluminium, og fås i mange forskellige farver. Ring til os for at høre hvilke muligheder vi tilbyder.
tiebreak International Tel.: 28140811
E-mail: mf@tiebreakinternational.com
Web: www.tiebreakinternational.com
Play Maker Sports ApS Tel.: 40141120
E-mail:  email@playmaker.eu
Web: www.playmaker.eu
Play Maker Sports ApS har 30 års erfaring med anlæg af belægninger til tennis og er anbefalet af DTF. Vores PadelCourt er egnet til alle spillere – motion- og tuneringsspillere.

Underlaget ude er kunstgræs eller grus og inde (kunstgræs og grus giver dårligt indeklima) er, vores Davis Cup underlag med 60% shockabsorption og en holdbarhed på mindst 10-15 år, vores foretrukne underlag.

Leverer du også padelbaner? Vil gerne med på listen? så kontakte os på kontakt@danskpadelforbund.dk.